• Kalendarium

Kalendarium

Sommar 2022

Juli

Eid och kick-off för valrörelsen

Lördag 9/7

Lördag den 9 juli firar vi Eid och har kick-off inför valrörelsen!
Det börjar dra ihop sig inför valrörelsen. Vi kommer ha mycket på gång i Skärholmen, därför behöver vi ert stöd och engagemang. Från och med 13 augusti till 11 september kommer vi ha en valstuga i Skärholmen där det kommer vara fullspäckat med aktiviteter och gäster. På själva valdagen får vi besök av ingen mindre än vår partiledare Nooshi Dadgostar!

Vill du vara med och stå i stugan, dela ut kaffe och flyers eller göra någon aktivitet med oss? Kom på kick-offen och få all information. Vi ses!

➤ Datum: Lördag 9 juli 2022.
➤ Tid: 13:00-16:00

Augusti

Affischering

Söndag 14/8

På söndag den 14 augusti så är det affischeringsstart i Stockholm. Alla partier kommer sätta upp sina valaffischer från och med klockan 12:00!

Självklart vill vi ha dom bästa platserna i stadsdelen. En välplacerat affisch kan nå många målgrupper. Därför behöver vi vara många på söndag för att sätta upp affischerna och sedan åka vidare fort till nästa station och sätta upp på de bästa platserna där, ju fler vi är desto fler ytor kan vi vinna!

Vi kommer samlas i Skärholmen utanför pressbyrån söndag 14/8 klockan 11:30.

➤ Datum: Söndag 14 augusti
➤ Tid: 11:30

Valstugan öppnar

Måndag 15/8
På måndag 15 augusti öppnar vi officiellt Vänsterpartiets valstuga på Skärholmstorget och kör igång med den första veckan. Vi har totalt fyra veckor med var sin tema. Den första veckan har temat Sjukvård och funktionshinderfrågor. Stugan är öppen 12:00-18:00 varje dag från och med måndag! Där behöver vi all hjälp vi kan få. Skriv gärna till oss om vilka dagar och tider ni kan tänka er vara på plats.

Vi har även fått in profilprodukter så som T-shirts, Kepsar och förkläden med Vänsterpartiets logga som ni kan hämta hos oss i valstugan. Kläderna är till för att synas när vi bemannar valstugan eller delar ut flyers. Utöver dessa så finns det gula västar och sidenband med loggan på.

➤ Datum: Måndag 15 augusti
➤ Tid: 12:00-18:00
➤ Plats: Skärholmstorget, Skärholmen.

Kontakta oss om du har frågor:
E-post: [email protected]
Gilla Vänsterpartiet Skärholmens facebooksida och gå med i vår facebookgrupp! Där kan du diskutera, få information om kommande händelser och komma i kontakt med andra medlemmar.

Följ vskarholmen på Instagram!